Elektronikus szerződéskötésről

Az elektronikus szerződéskötési folyamat a következő lépésekből tevődik össze.

1. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása („Kosárba teszem” gomb megnyomásával) a szkitabolt.hu weboldalról. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk (a termék mintázata pl. szaru tárgyak esetén eltérhet a képen láthatótól).

2. A „Kosár” gomb megnyomásával a kosár tartalmát mutató oldalra lépés. Itt még a kosárból bármit eltávolíthat.

3. A „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával a fizetés oldalra lépés. Itt meg kell adni a számlázási címet, illetve a szállítási címet, ha eltér az előzőtől. Meg kell adni az átvételi módot, majd a „Megrendelés elküldése” gombra nyomva elküldeni a rendelést.

4. Szkíta Kézműves Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 15 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Szkíta Kézműves Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Innentől a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár Megrendelő számára!
Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 15 percen belül nem érkezik, Megrendelő a  +36 30 981 5407 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

5. A megrendelt termék(ek) vagy személyesen az üzletben vagy postai kiszállítással adjuk át. A fizetés történhet előre utalással vagy az átadás helyszínén készpénzzel (kiszállítás esetén postai utánvéttel). A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 3-4 munkanapon belül történik.

6. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a  Szkíta Kézműves Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:
telefonon: +36 30 981 5407
email: szkitabolt@gmail.com

A Megrendelő az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációra létrehozott Európai online vitarendezési platformot is használhatja.

Továbbá vita esetén a Megrendelő fordulhat a Budapesti Békéltető Testülethez is, melynek elérhetőségei:
cím: 1016 Bp., Krisztina krt. 99. III. em/110.
telefonon: +36 1 488 2131
email: bekelteto.testulet@bkik.hu

Felügyeleti szervek:

Budapest Főváros Kormányhivatala, Fogyasztóvédelmi Főosztály – 1051 Budapest, Sas u. 19.